AI in Klantenservice: Salesforce Leidt de Weg
Ben je klaar om te ontdekken hoe de nieuwste snufjes in Salesforce Service Cloud de manier waarop contactcenters werken, totaal veranderen? Let’s dive in! Luister
Ben je klaar om te ontdekken hoe de nieuwste snufjes in Salesforce Service Cloud de manier waarop contactcenters werken, totaal veranderen? Let’s dive in! Luister
Vandaag kreeg ik de vraag om een veld van een aantal deelnemers bij te werken. Natuurlijk kan dit handmatig, maar met meer dan 50 deelnemers
Voor degenen die TrailblazerDX niet kennen: TrailblazerDX is een baanbrekend jaarlijks evenement vanuit Salesforce, dat een uitgebreid podium biedt voor Salesforce-professionals om de nieuwste innovaties,
Voor mij als Salesforce Administrator was het altijd een onbekend gebied: Apex. Uiteraard wist ik wel dat Apex dé programmeertaal achter het Salesforce platform was,
Salesforce Service Cloud is een toonaangevend klantenservicemanagementplatform in de cloud, dat bedrijven in staat stelt om op efficiënte wijze te communiceren en de beste klantenservice te bieden. Het platform biedt een breed scala aan tools voor casebeheer, kennisbeheer, klantportals en multichannelondersteuning, zodat bedrijven beter in staat zijn om klantverzoeken af te handelen en de algehele klantervaring te verbeteren. Met Salesforce Service Cloud kunnen bedrijven hun klanten effectief en efficiënt ondersteunen, wat leidt tot een hogere klanttevredenheid en verbeterde zakelijke prestaties.